Forum www.pionki24.fora.pl Strona G│ˇwna www.pionki24.fora.pl
Miasto i gmina Pionki
 
 FAQFAQ   SzukajSzukaj   U┐ytkownicyU┐ytkownicy   GrupyGrupy   GalerieGalerie   RejestracjaRejestracja 
 ProfilProfil   Zaloguj siŕ, by sprawdziŠ wiadomoÂciZaloguj siŕ, by sprawdziŠ wiadomoÂci   ZalogujZaloguj 

krosta --> za mistrza klawiatury

 
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum www.pionki24.fora.pl Strona G│ˇwna -> Polityka
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz nastŕpny temat  
Autor WiadomoŠ
Juukla




Do│▒czy│: 25 Sty 2014
Posty: 735
Przeczyta│: 0 tematˇw

Ostrze┐e˝: 0/5
Sk▒d: Finland

PostWys│any: Žro 17:30, 09 Kwi 2014    Temat postu: krosta --> za mistrza klawiatury

Pozdrowionka i trzymajcie si─Ö cieplutko
[link widoczny dla zalogowanych]
Witam,
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
Roz┼éo┼╝y┼é kanap─Ö po┼éo┼╝y┼é po┼Ťciel i nagle s┼éysz─Ö NIUNIA PRZYNIE┼Ü KLAPKA pytam go co si─Ö dziej─Ö on na to przynie┼Ť klapka i nie patrz tu. przynios┼éam mu ten kapec i spojrza┼éam....
To paskudztwo, nie chce mi si─Ö ju┼╝ nawet o tym gada─ç.

a ja bym chciała Annę Muchę zobaczyć [link widoczny dla zalogowanych] z uwagi na puls...
Oczywi┼Ťcie je┼Ťli nie chcesz bra─ç nic bez konsultacji z lekarzem, to poczekaj do kolejnej wizyty. A co my┼Ťlicie o fryzurze zawartej na tym filmiku? Jak masz tu by─ç 25, to mo┼╝emy zawsze si─Ö spotka─ç (na nie kaw─Ö, a pewnie na soczek) jeszcze przed wyl─ůdowaniem w klinice, je┼Ťli do tego czasu nie uda si─Ö nam ju┼╝ pozby─ç brzuszk├│w Ju┼╝ prawie rok a tu nic.... Jasne, ┼╝e nie chc─Ö biega─ç pudrowa─ç nosek ale jeszcze bardziej nie chc─Ö wygl─ůda─ç jak MALOWANA LALA [link widoczny dla zalogowanych]
BEDZIE DOBRZE ! od 3 i pol roku mam faceta ( od 3 miechow jestesmy zareczeni) i jest moim pierwszym i ja jego tez wiec zastanawiam sie z kad to zapalenie?? Za egzamin trzeba zaplacic ok. ju┼╝ kanapy w takim stanie, ┼╝e wstydzi┼éam si─Ö przed go┼Ť─çmi, a dywany by┼éy jeszcze podnosz─Ö bo temat mnie te┼╝ interesuje obciac do zera... mam to od dawna, nie wiem jak sie zarazi┼éem, wtedy jeszcze nie mialem kontaktow seksualnych, sa nie wieksze niz 1 mm, nie swedz─ů, nie mam zadnych innych objawow, nie sa ropne, tylko takie krostki i wystepuj─ů wy┼é─ůcznie w tamtym miejscu.
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
ja wlasnei tak wyjechalem 2,5 roku temu,kompletnie w ciemno,no ale to byly inne czasy.Praca byla wizy nei bylo,a teraz wiza jest a pracy brak
My┼Ťl─Ö, ┼╝e to nie z klinik─ů jest co┼Ť nie tak tylko ludzie my┼Ťl─ů, ┼╝e jak p┼éac─ů to trzeba im nadskakiwa─ç.
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
Magda...

Zuzu czekamy na wynik bety razem z Tob─ů ┼Ťciskaj─ůc kciuki
[link widoczny dla zalogowanych]
I w sumie dobrze si─Ö sta┼éo ┼╝e posz┼éam tak wcze┼Ťnie, bo p├│┼║niej w wielu 17 lat nie mia┼éam stresa
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
tytuł na wrzucie
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
GDzie to sie robi?
[link widoczny dla zalogowanych]

Nasze ┼╝ycie seksualne uk┼éada si─Ö fantastycznie, wiem ┼╝e m─ů┼╝ mnie kocha, zapewnia mnie ┼╝e jestem dla niego atrakcyjna, wi─Öc dlaczego to robi? [link widoczny dla zalogowanych] koroniewska fajna ma budowe - bo jest zgrabna
W momencie kiedy leki nie pomagaj─ů a alkohol dzia┼éa tylko przez 3-4 godziny po wypici u budzimy si─Ö nie do┼Ť─ç ┼╝e wcze┼Ťniej ni┼╝ normalnie to jeszcze na kacu polecam wam marihuan─Ö. moze powinnas na dobry poczatek przestac kupowac te niezdrowe i tuczace rzeczy ... Tzn, dlaczego zdecydowa┼éa┼Ť si─Ö pierwszy raz sprowokowa─ç wymioty? Wiem tylko jedno: Dziewczyny troche sie zastanawiam nad tymi zachwytami nad aquamidem. [link widoczny dla zalogowanych]
polecam cwiczenia na brzusio ktore nazywaja sie aerobiczna 6 weidera. Fanka dzi─Öki, U┼Ťmiechnij si─Ö, i daj zna─ç jak Ci idzie walka z naszym naznaczeniem Pozdrawiam cieplutko, g┼éowa do g├│ry, jest wielu takich jak my i s─ů to bardzo fajne osoby, uwierz mi bardzo chc─Ö mie─ç tipsy ┼╝elowe robi┼éam w salonie ,ale mam problem po paru dniach podchodz─ů powietrzem ,kosmetyczka m├│wi ┼╝e to wina p┼éytki,stara si─Ö i zmienia ┼╝ele jedne trzymaj─ů si─Ö d┼éu┼╝ej inne dwa dni co mam robi─ç ? Tyle ┼╝e z tymi tabletkami by┼éo tak ┼╝e tak naprawd─Ö nie by┼éy typowymi pigu┼ékami antykoncepcyjnymi i nie zalecano ich brac d┼éu┼╝ej jak p├│┼é roku. Ja swojemu m─Özowi doradzi┼éam wymoczy─ç rapetk─Ö w wodzie z myd┼éem, po czym biadoli┼é si─Ö z wrwastajac─ů cz─Ö┼Ť─çi─ů paznokcia, co nie nalezy do przyjemnych ale samo nie zniknie. Serio warto sobie zrobic, wiec NAMAWIAM!
Pamietam nawet fragment teledysku z vivy gdzie wykonawca spiewa na takiej skarpie nad morzem.
Piszecie do kobiet ze jak stosunek z ich facetami trwa 3 minuty to wpadna w nerwice...
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]

Ja dzis zakupiłam pieluchy i chusteczki dla mojej Niuni została mi do kupienia wanienika profilowana....i pozostaje mi jedynie czekać
[link widoczny dla zalogowanych]
nic do niej nie mam ale lansowanie na sile na jej korzysc nie wplynie, sorry. kupuj─ů je chyba na sk┼éadach z┼éomu.
Glanmoemgj....zaraz ktos Ci tu powie,ze jeszcze sie przekonasz bo tak jest zawsze na poczatku Potem Twoj Turek zrobi sie maly wlochaty bedzie smiedzial i powybija Ci zeby
I dokladnie w listopadzie odstawilam juz ten lek i odrazu po odstawieniu Bromka zaszlam w ciaze.
Działa.
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]

moze te szpice s─ů za d┼éugie [link widoczny dla zalogowanych] moze jest to zwiazane z gojeniem sie tkanek miekkich...
Witam!! Kto to wie??? witam grapka oo to bardzo dlugo sie czeka trozke lipa ale to jest 100procentach ze noga bedzie wszytko w parzadku po tej operacij pozdro W tym roku-odwrotnie, zesz┼éam z rozmiaru XL-L do L- M, a na wadze uby┼éo jakie┼Ť 5 kilo - niedu┼╝o ale wa┼╝ne ┼╝e trwale. Ale ona robila gdzie indziej, niz ja zamierzam. [link widoczny dla zalogowanych]
je┼╝eli od razu pez wprowadzenia zaczniemy ─çwiczy─ç po 45 min TO WCALE NIE PODZIA┼üA A WR─śCZ PRZECIWNIE POGORSZY SPRAW─ś BO DOSTANIE SI─ś WIELKICH ZAKWAS├ôW I BOLE┼ÜCI MI─ś┼ÜNI BRZUCHA I NIE B─śDZIEMY W STANIE PRACOWA─ć !! Ok miesi─ůc temu kupi┼éam sobie buty. No i te wszechobecne tysi─ůce komar├│w. Mam problem kupi┼éam spodnie br─ůzowe i bluzk─Ö w kolorze z┼éotym z koronki niewiem co z butami czy pasuj─ů czarne w po┼é─ůczeniu z czarn─ů torebk─ů ;d polecam co┼Ť do obejrzenia : mam dosc juz takich gadek, bo to moze czlowieka naprawde zmeczyc, tymbardziej robi sie jakas blokade w glowie.
www.sharley.pl
dostalam od niego w ciery juz kupe razy ...
Bardzo Was prosz─Ö o szczer─ů i dok┼éadn─ů opini─Ö na temat studia fryzjerskiego M&M Mariusz Oleksy Maciej Jarz─ůbek, w Krakowie na ul.Kr├│lowej Jadwigi..
[link widoczny dla zalogowanych]
nie lubie uzywac fluidu jak juz to jakos lekko pudrem...
bo ja ju┼╝ ┼╝ygam od tego

Moim zdaniem w kolejnej edycjii ta┼äca z gwiazdami powinni wyst─ůpi─ç ;
[link widoczny dla zalogowanych]
Tutaj - bylam naprawde zdziwiona - kobiety, ktorym nie zarzucilabym wiele, mysle, ze wystarczylby im dobry fryzjer i wizazysta.
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
prawda, ┼╝e jeden to w─Öglowodan prosty a drugi z┼éo┼╝ony ale r├│┼╝nica dla organizmu polega tylko na szybko┼Ťci trawienia i wch┼éaniania przez organizm. Ja pomin─Ö fakt, ┼╝e celuloza obecna w jab┼éku (konkretnie w sk├│rce) i skrobia obecna w ziemniaku to polisacharydy -zatem w─Öglowodany z┼éo┼╝one, jab┼éko nie sk┼éada si─Ö tylko z cukr├│w prostych (no i te kutyny na sk├│rce).
B─Öd─Ö bardzo, bardzo wdzi─Öczna za ka┼╝d─ů rad─Ö i podpowied┼║ gdy┼╝ chcia┼éabym robi─ç wszystko tak jak si─Ö nale┼╝y a brak wiedzy czasem nie┼Ťwiadomie mo┼╝e doprowadzi─ç do problem├│w.
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
pozatym mozesz sobie je sama kupowa─ç -bez konsultanta
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]

na Rydygiera jest chirurgia plastyczna i robia tam pewnie wszystko... [link widoczny dla zalogowanych] Dodatkowo, tak jak pisano powy┼╝ej, S─ůdy Ko┼Ťcielne niech─Ötnie widz─ů zaanga┼╝owanie prawnik├│w-kanonist├│w w sprawy o stwierdzenie niewa┼╝no┼Ťci.
Obecnie wa┼╝e 5 kg mniej ni┼╝ przed g┼éod├│wk─ů, waga utrzymuje si─Ö przez tydzie┼ä, zmienil mi si─Ö smak, s┼éodycze mog─ů dla mnie nie istnie─ç, w poniedzia┼éek robi─Ö sobie dzie┼ä na owocach i warzywach a we wtorek tylko soki. hej! -------------------------------------------------------- Mozna mnie tu znalezc jeszcze w temacie mam chore dzieci jak z tym zyc To by┼éo do mnie? [link widoczny dla zalogowanych]
Buu. Generalnie poprawa jest bo okres sie ┼éadnie uregulowal. Przewa┼╝nie siedzisz 3 dni w domu. ja bym chcia┼éa na Lidii schudn─ů─ç minimum 1,5 kg na tydzie┼ä a max 2kg ciekawe jak to b─Ödzie mam dzisiaj sporo pracy zajrz─Ö po┼║niej. Czy to mo┼╝e mie─ç zwi─ůzek z tymi p─Öcherzykami na jajnikach. Chodz─Ö na si┼éowni─Ö, ale wykonuj─Ö l┼╝ejsze ─çwiczenia, do tego sauna - jestem troch─Ö os┼éabiona, ale ju┼╝ si─Ö tym nie przejmuj─Ö, wiem, ┼╝e organizm si─Ö oczyszcza.
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
pozdrawiam!
Coraz wi─Öksza panika nas ogarnia!Ale my┼Ťl─Ö,ze wszystkie urodzimy w Klinice Na wizyt─Ö musz─Ö spisa─ç sobie pytania do dr.
Nikolina ??
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]


Post zosta│ pochwalony 0 razy
Powrˇt do gˇry
Zobacz profil autora
WyÂwietl posty z ostatnich:   
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum www.pionki24.fora.pl Strona G│ˇwna -> Polityka Wszystkie czasy w strefie EET (Europa)
Strona 1 z 1

 
Skocz do:  
Nie mo┐esz pisaŠ nowych tematˇw
Nie mo┐esz odpowiadaŠ w tematach
Nie mo┐esz zmieniaŠ swoich postˇw
Nie mo┐esz usuwaŠ swoich postˇw
Nie mo┐esz g│osowaŠ w ankietach

fora.pl - za│ˇ┐ w│asne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
Regulamin