Forum www.pionki24.fora.pl Strona G│ˇwna www.pionki24.fora.pl
Miasto i gmina Pionki
 
 FAQFAQ   SzukajSzukaj   U┐ytkownicyU┐ytkownicy   GrupyGrupy   GalerieGalerie   RejestracjaRejestracja 
 ProfilProfil   Zaloguj siŕ, by sprawdziŠ wiadomoÂciZaloguj siŕ, by sprawdziŠ wiadomoÂci   ZalogujZaloguj 

W sumie jak bylam na delegacji to ceny podobne do Irlandii.

 
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum www.pionki24.fora.pl Strona G│ˇwna -> Polityka
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz nastŕpny temat  
Autor WiadomoŠ
Juukla




Do│▒czy│: 25 Sty 2014
Posty: 735
Przeczyta│: 0 tematˇw

Ostrze┐e˝: 0/5
Sk▒d: Finland

PostWys│any: Wto 18:37, 08 Kwi 2014    Temat postu: W sumie jak bylam na delegacji to ceny podobne do Irlandii.

je┼Ťli komu┼Ť zale┼╝y to potrafi okaza─ç to na wiele sposob├│w co prawda w prawdzie czyny m├│wi─ů same za siebie..
[link widoczny dla zalogowanych]
Jakby┼Ť jeszcze cos chcia┼éa wiedzie─ç - pytaj czesc julii i reszta!pozdrawiam serdecznie,dawno sie nie widzialysmy na tym forum.julii,jak tam u ciebie w torino?
[link widoczny dla zalogowanych]
Prosz─Ö o pomoc.
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]

a czy ja powiedziałam ze ta osoba ma byc od stop do głowy ubrana w roz?? [link widoczny dla zalogowanych] Niestety efektu praktycznie nie ma...
On te┼╝ prze┼╝y┼é ..spotkanie z Voldermotem :> nie pamietam gdzie dokladnie, tavagliasco moze... gadacie ;p ja sie rok z dziewczyn─ů kocham bez zabezpieczenia i nie wpad┼éem ;p a chocia┼╝ bym chcia┼é robimy to w dni p┼éodne i nie p┼éodne ale wiem kiedy mam ten stan kiedy trzeba przerwac jeden za bardzo sie podnieci i jest chlup bo nie zapanowa┼é . White Christmas Nie wiem czy starczy mi si┼é, bo faktycznie, teraz czuj─Ö ┼╝e mam brzuch. [link widoczny dla zalogowanych]
Najwazniejsze sa niestety pieniadze, ktorych niestety zadne z nas poki co nie ma. Szczerze m├│wi─ů─ç nie czu┼éam ze mi cos daj─ů te leki . m├│j mail:mirra@onet.pl pozdrawiam 180 z┼é (w┼éosy do ramion). Nie s┼éuchajcie. Rowniez stosowalam Gynqalgin - ale nie bylo problemow z umieszczeniem jej tam gdzie trzeba- no moze tylko z pierwsza globulk─ů a potem to juz ok by┼éo- a rano wiadomo wszystko wypywa, trzeba miec wkladki - no bo inaczej to lipa...Globulki bralam przez 10 dni- wszystkie wykorzystalam i zrobilam ponownie druga cytologie tak mi lekarz kazal - teraz czekam na wyniki .Mam nadzieje ze mi pomog┼éy
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]

WSZYSTKIEGO NAJLEPSZEGO!
[link widoczny dla zalogowanych]
MCH - 31,5 N: Benusik- powalczyłam z tymi otrębami- nie pożałowałam ich i ..
[link widoczny dla zalogowanych]
To Ty trzymaj za mnie kciuki
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]

po otwartym złamaniu reki zrobił mi sie prawdopodobnie bliznowiec ;(( blizna jest okropna czerwona wypukła i swedzi czasem strasznie. [link widoczny dla zalogowanych] to podobnie jak u mnie!
Przebrn─Ö┼éam przez wiele diet , preparat├│w odchudzaj─ůcych ÔÇŽ wiem ze jednym pomaga to drugim co innegoÔÇŽ wszystkie te pr├│by sk┼éoni┼éy mnie do utworzenia jednego forum o tematyce odchudzania , gdzie stworzy si─Ö grupe os├│b kt├│re podejma walke z kg bez narzucania jakiejkolwiek z metodÔÇŽ Wiadomo osoby z nadwaga b─Öd─ů pr├│bowa┼éy wszystkiego, dlatego chcia┼éam stworzyc forum gdzie nie b─Ödzie tylko jedna metoda odchudzania ┼╝eby podzielic si─Ö pogladami mo┼╝e zmienic swoja metode je┼Ťli nie idzie nam najlepiej poradzic si─Ö tych co osi─ůgn─Öli sukcesÔÇŽ Zosta┼é TYLKO tydzie┼ä do operacji. zauwazylam, ze barki mi sie powiekszyly. No to, do za┼Ť......!! Ale jest warto to wykona─ç pomimo du┼╝ego b├│lu. [link widoczny dla zalogowanych]
Jak my naiwne to Ty kim jestes? Prosze o wypowiedzenie sie w tej sprawie czy moge byc w ciazy. Je┼Ťli do tego dorzucimy jedno ma┼ée piwko gwarantuje ┼╝e obudzimy si─Ö dopiero na drugi dzie┼ä wypocz─Öci i be┼╝ ┼╝adnych skutk├│w ubocznych typu kac. Ja te┼╝ si─Ö buja┼éam po reumatologach, nic nie stwierdzili, bylo ok. Ale powiem tak ...... Gdzie mog─Ö go znale┼║─ç??? W razie potrzeby piszcie na [link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]

[link widoczny dla zalogowanych] Bulimia2.jpg
[link widoczny dla zalogowanych]
Ja nie pozwole go zabic.Znam kogos kto zlapie go w szmatke i wyrzuci przez okno.Zeby tylko nie wrócił!!?!
Ja jutro kończę schudłam więcej niż 10% swojej wagi na razie wystarczy.
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
Kaaarrr---> jeste┼Ť smieszna:/
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
moim zdaniem gwarantem wiochy na weselu jest orkiestra - Franek, Zdzichu i J├│zek nawaleni w trzy d**y graj─ů Bia┼éego misia o czwartej nad ranem
[link widoczny dla zalogowanych]

Ojj ja jestem fanatyczk─ů zdecydowanie drugiej czesci chociaz pierwsza tez wspaniala. [link widoczny dla zalogowanych] Mia┼éam farb─Ö i podcinane w┼éosy.
M─ů┼╝ na -5kg po 6 dniach i j─Öczy ┼╝e ma┼éo. Dr poleca┼é mi t┼éusczyk, jako metod─Ö najbardziej naturalna. Mimo 4-dniowego zastoju, waga drgn─Ö┼éa i codziennie znowu jest 200-300 g mniej. na szcze┼Ťcie znalaz┼éam na nie pare sposob├│w: tydzie┼ä przerwy i 2 kg wr├│ci┼éy jak bumerang. [link widoczny dla zalogowanych]
Podcina┼éam(i podcinam je cz─Östo). To powinno je wzmocni─ç niania lat 21...doswiadczenie..zaopiekuje sie dziecmi we Wroc┼éawiu... w moim przypadku tez tak by┼éo(jest).w sumie chcia┼éam schudn─ů─ç ze wzg na uda,biodra i jak ju┼╝ straci┼éam troch─Ö to tylko na g├│rze.┼╝ebra mi powy┼éazi┼éy a na dole nic.bez kitu! Ja mam 0,5 cm i lekarz mi powiedzial ze moga byc problemy z donoszeniem ciazy albo trzeba bedzie mnie zaszyc. Wi─Öc naprawd─Ö nie polecam! WITAJCIE DZIEWCZYNY!!!!!!!!!!
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]

Mój pierwszy dzień zaliczony do DIANAKARINA ja tez mam tluszczyk na brzuch i Wiem ze efekty nie beda takie Jak u osób które nie Maja ale widzialam u Duzo osób ze jednak oponka znika
[link widoczny dla zalogowanych]
MY NIE MAMY BY─ć CHUDE, MY MAMY ZNA─ć SWOJ─ä WARTO┼Ü─ć, TAK B─śDZIE LEPIEJ
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
Witaj kety, napewno si─Ö uda, zobaczysz jakby co to zagl─ůdaj dziewczyny Ci wszystko powiedz─ů.

kalorii nie licz─Ö ale uwa┼╝am na to co jem a je┼Ťli chodzi o ilo┼Ťci jedzenia to z r─Ök─ů na sercu s─ů mniejsze przynajmniej o po┼éow─Ö... [link widoczny dla zalogowanych] Chc─Ö kupi─ç jednakowe ramki na zdj─Öcia i powiesi─ç je.
polecam Odrazu na wejsciu zajal sie mna jakis nieudolny ,,fryzjer'' nie ma tam typowych fryzjerow na tych darmowych wizytach,bo to szkolenie i zapraszaja ludzi,ale tak naprawde jestesmy frajerkami idac tam i liczac na Bog wie co.. ale kolorowo i tak b─Ödzie..oj b─Ödzie.. M├│j e-mail: (podobno zostaje cieniutka kreseczka) [link widoczny dla zalogowanych]
polakierowalas pajaka... bo moje piersi s─ů ciut pe┼éniejsze, ale nie nabrzmia┼ée, obola┼ée czy tkliwe. Wlasnie znalem wiele ludzi z innych krajow z tym sie mylisz i to bardzo. na jakis skladnik w wodzie.Mialem robiony wymaz i posiew jednak wyniki wyszly ujemne mysle ze dlatego takie wyszly poniewaz objawy byly ledwo widoczne poniewaz 3 dni przed posiewem i wymazem posmarowalem napletek mascia clotrimazolum. Do Majk xx: Teraz jestem po operacji i jestem szcz─Ö┼Ťliwa. Polecam serdecznie, m.in.www.przystanekzdrowie.pl
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
Dziwczyny u┼Ťmia┼éam si─Ö strasznie czytaj─ůc wasze opowie┼Ťci.
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]


Post zosta│ pochwalony 0 razy
Powrˇt do gˇry
Zobacz profil autora
WyÂwietl posty z ostatnich:   
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum www.pionki24.fora.pl Strona G│ˇwna -> Polityka Wszystkie czasy w strefie EET (Europa)
Strona 1 z 1

 
Skocz do:  
Nie mo┐esz pisaŠ nowych tematˇw
Nie mo┐esz odpowiadaŠ w tematach
Nie mo┐esz zmieniaŠ swoich postˇw
Nie mo┐esz usuwaŠ swoich postˇw
Nie mo┐esz g│osowaŠ w ankietach

fora.pl - za│ˇ┐ w│asne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
Regulamin